Jedes Jahr machen wir im Herbst zusammen einen Ausflug. In all den Jahren kamen wir an verschiedene Interessante Orte in der Schweiz.

Märtfrauenreise 2018

Unsere Reise führte uns dieses Jahr ins Appenzellerland. Simi hat eine tolle zweitägige Reise für uns organisiert. Wir hatten genug Zeit uns im Dorf Appenzell umzusehen und in den verschiedenen Spezialitätenläden konnten wir kulinarischen Köstlichkeiten einkaufen. Eine Führung in der Appenzeller Alpenbitter AG mit anschliesender Degustation durfte nicht fehlen.

Am nächsten Tag lernten wir den schönen und vielseitigen erlebnis Gasthof auf der Waldegg kennen.

Die lange fahrt wieder zurück nach Grindewald war kurzweillig und lustig, wir wissen doch immer etwas zu plaudern.


Märtfrauenreise 2017


Dreitägiges Jubiläumsreisli 2017

 Siid 20 Jahren tien mier Märtfroui iisa Märtstand schon betriiben

 

zur Belohnig hein mier es Reisli gmacht, wan i etz da mecht beschriiben.

 

Am 28.November, am Morgen am fifi, sin mier gstarted

 

ganz gspannd was iis die kommenden Taga alls erwarted.

 

Mid dem Bus sin mier elf Buurefroui von Baden uf Wiesbaden gfahren,

 

mid vil Glaver u Verzellen hein mier gspunnen ganz vil Gaaren.

 

Dert heimer en Chrischtchindlimärt bsuecht,

 

u fir ds erschta afen en Gliehwynstand gsuecht.

 

Gägen Aaben sin mier due uf nes Flussfahrtschiff und hein iis dert iigrichted,

 

und nach nem Fiifgängerässen no d Bar bsuecht und allergattig zämen brichted.

 

Mid däm Schiff sin mier ufem Rhin nach Mannheim u von dert üs mid dem Bus nach Heidelberg a nächschten Märt.

 

Vor luuter Choifhiiser u Märtstenden simer ds lescht no i Stress chon, aber äs ischt si gsin  derwärd.

 

Umhi zrugg ufem Schiff heimer nois derfen es feins  Assen gniessen,

 

was mer etz den halt mid der Linien miessen biessen.

 

Nahär ir Bar isch aaber luschtig wiiter gangen,

 

da hed also keini der Lätsch lan hangen.

 

Mier hein zämen gseid iises Jubiläum u d Reis sellt doch den n o im Echo stan.

 

Da heimer iis na diversen Coktails fiin epis iifallen lan.

 

Mier sin due rätig worden mid dem Flussfahrtschiff emzueha z chon,

 

das chiem de sicher im Echo, das wän ja wirkli e Sensation.

 

Vor lüüter trichen, lachen u planen ischt d Zyit eso gleitig verbi gangen,

 

der Chällner scho lang am plangen, das mier etz den gangen.

 

Ds lescht heimer doch due ids Näscht miessen,

 

fir die lescht Nacht ufem Schiff no en Bitz ds gniessen..

 

Der lescht Tag simer nois mid Chrischtkindelmärt ds Strassburg underwägen,

 

äs ischt fascht beängschtigend gsin, uberall Polizi und Waffen, wägen Terroraschlägen.

 

Am vieri simer umhi in iisa Bus iigstigen u Richtig heimwärts gfahren

 

Äs ischt stiller gsin wan etz mengischt, sin doch allu miedu gsin von all denen Sachen u Waren.

 

Na Baden heds gschniid wie verruckt u d Strass glatt u seifig,

 

da wän d Idee „ mid dem Schiff emzueha“ umhi  gleifig.

 

Nan nem späten Nachtässen im Restaurant Luna und nem leschten Glesli Wyn,

 

sin die dri Taga schon umhi verbi, aber freuen iis schon umhi uf ds nächschta Zämensiiin.

 

Eis chennen privat Zyt zämen ds verbringen, heimer gloib allu richtig gnossen,

 

zämen eso richtig ds lachen, ds laveren, ds verzellen u zue ds losen.

 

I hoffen mier wärdes zämen wiiter eso gued han

 

U der Gedanken“ zämen siimmer starch“ , is nid  verlaan.

 

 

 

                                                     Verfasst vor Christine Moser- Bohren

 

Teilnämerinnen:

 

Hefti Elsbeth            20 Jahr derbie

 

Marlene Wyss          20 Jahr derbie      

 

Silvia Wahli             20 Jahr derbie

 

Christine Moser       20 Jahr derbie

 

Monika Aeschlimann

 

Kathrin Bohren

 

Karin Graf

 

Cornelia Teutschmann

 

Andrea Suter

 

Katrin Moser

 

Simone Rüttimann